س. مارس 2nd, 2021


قرار است در 10 خیابان تاشکند خطوط جداگانه ای برای اتوبوس ها ، تاکسی ها ، آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی ایجاد شود. این را سرویس اطلاع رسانی Toshshahartranshizmat AD اعلام کرد گزارش ها.

همزمان 10 خیابان در تاشکند:

خیابان بابور (عبور از خیابان سئول از ایستگاه فرودگاه بین المللی) ؛

خیابان Furkat (تقاطع خیابان سئول و خیابان اسلام کریموف) ؛

جاده کمربندی کوچک (تقاطع خیابان شوتا روستاولی و خیابان فرخود) ؛

خیابان فرهود (تقاطع خیابان لوتفی از جاده کمربندی کوچک) ؛

خیابان لوتفی (تقاطع خیابان فرهاد و خیابان موکیمی) ؛

خیابان موکیمی (تقاطع خیابان Lutfiy و خیابان Shota Rustaveli) ؛

خیابان فرگانا یولی (تقاطع خیابان کوشکوپریک و خیابان کویلیک اوتا) ؛

خیابان Istikbol (تقاطع خیابان Nukus و خیابان Shahrisabz) ؛

خیابان احمد دونیش (تقاطع خیابان نورافشان و جاده کمربندی تاشکند) ؛

راهروهای جداگانه ای برای خیابان سبزور (تقاطع خیابان نورافشان و خیابان عبدالله کودیری) پیش بینی شده است.

اشاره شد که یکی از معیارهای اصلی حمل و نقل عمومی در تاشکند حرکت به موقع و سریع اتوبوس ها به مقصد شهر است. برای این منظور ، برنامه ریزی شده است که مسیرهای حمل و نقل عمومی ویژه ای تعیین شود که معمولاً “اتوبوس” یا “A” نامیده می شوند.

عامل اصلی در تنظیم مسیرهای ویژه اطمینان از این است که اتوبوس ها همیشه به موقع به مقصد می رسند و در ترافیک گیر نمی کنند. علاوه بر این ، اطمینان حاصل می شود که اتوبوس ها هنگام رانندگی با ماشین های دیگر تداخل نمی کنند.

اشاره شد که این راهروها توانایی پیش بینی زمان سفر در حمل و نقل عمومی را بیشتر افزایش می دهند. مسیرهای توزیع شده به دنبال برنامه ، به مسافران امکان می دهد تا به سرعت از یک نقطه به شهر دیگر بروند.

خطوط ویژه علاوه بر رفع گرفتگی و انتقال به موقع مسافران ، به آمبولانس ها (آمبولانس و ماشین های آتش نشانی) کمک می کنند تا کار را به سرعت انجام دهند.

خاطرنشان می شود که رانندگی با ماشین شخصی در مسیرهای جداگانه ممنوع است.

تاکسی های جهت دار ، خدمات ویژه تاکسی و دوچرخه سواران می توانند مطابق با قوانین تعیین شده از این جاده ها استفاده کنند.

“وسایل نقلیه باید بدانند که چگونه هنگام راه اندازی این راهروها نزدیک آنها بمانند.

به ویژه ، مأموران ایمنی راه باید به مردم هشدار دهند و اولویت حمل و نقل عمومی را ارتقا دهند تا هنگام رانندگی تصادف نكند و خودروها در حمل و نقل عمومی تداخل نكنند. پوشش ستون های رسانه ای و تبلیغاتی با گزارش ها و تبلیغات اجتماعی با راهروهای جداگانه و تصاویر واضح ضروری است.

پس از ظهور خطوط جداگانه ، در طی ده روز اول ماه ، افسران ایمنی راهنمایی و رانندگی مجبور به انجام مصاحبه های پیشگیرانه با رانندگان بدون اعمال جریمه می شوند.

برای دستیابی به توسعه ، سهولت و بهره برداری از وسایل حمل و نقل عمومی مطابق با برنامه ، ایجاد تقاضای عمومی در میان مردم ضروری است. “اگر ساکنان شهر از اجرای راهروهای جداگانه خودداری کنند ، شهروندان مجبور به رانندگی با اتومبیل های شخصی می شوند که منجر به ازدحام در شهر خواهد شد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *