ی. ژانویه 17th, 2021


برنامه هایی برای اجرای کامل برق رسانی قطار راه آهن پاپ-نامنگان-اندیجان اعلام شده است. پیش بینی می شود این پروژه 160.1 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

خط آهن Pop-Namangan-Andijan که دره ها را بهم متصل می کند در سال 2021 کاملاً برق دار خواهد شد. این در برنامه سرمایه گذاری 2021-2023 بیان شده است. گزارش ها.

کار بر روی این پروژه در سال 2017 آغاز شد و انتظار می رود تا دسامبر 2021 به پایان برسد. این پروژه برق 145.1 کیلومتری خطوط راه آهن را پیش بینی می کند. هزینه کل این پروژه 160.1 میلیون دلار است و بانک توسعه آسیا 80 میلیون دلار وام خارجی تأمین می کند.

این برنامه سرمایه گذاری همچنین ساخت یک پست فرعی برای تأمین برق تأسیسات خارجی در خط راه آهن در مناطق پاپ ، کوکاند و آساکا را پیش بینی کرده است که تا سه ماهه چهارم سال 2021 تکمیل شود.

این برنامه همچنین پروژه هایی را برای برق رسانی دیگر راه آهن اعلام کرد. به ویژه ، برنامه ریزی برقی قطار راه آهن Maracand-Navoi به طول کلی 135 کیلومتر در سال 2022 انجام شده است. هزینه پروژه 49.8 میلیون دلار است.

برنامه ریزی شده است که برق راه آهن بخارا-اورگنچ-خیوا به طول کلی 452 کیلومتر در سال های 2020-2024 انجام شود.

در تاریخ 29 دسامبر سال 2020 ، رئیس جمهور شوکت میرضیایف در سخنرانی خود در پارلمان در مورد راه اندازی 2 قطار سریع السیر در سال 2021 ، آغاز برق رسانی خط آهن بخارا-اورگنچ-خیوا ، خبر داد.

برای اطلاعات ، در تاریخ 30 آگوست سال 2020 ، اولین پرواز قطار مسافربری در خط آهن برق Namangan-Andijan آغاز شد. قرار است از طریق برقرسانی کامل این خطوط ریلی ، تشکیل قطارهای سریع السیر و جایگزینی لوکوموتیوهای دیزلی با لوکوموتیوهای برقی مدرن ، کیفیت حمل و نقل بار و مسافر بهبود یابد.

برقی شدن رینگ راه آهن در 3 مرحله انجام می شود. مرحله اول از پاپ تا کوکند ، مارگیلان ، آساکا و اندیجان انجام شد. طول این قطعه 186 کیلومتر است و در سال 2016 به بهره برداری رسید.

مرحله دوم در سال 2019 و با طول 45 کیلومتر بین Pop – Chust – Turakurgan – Rauston – Namangan به پایان رسید. آخرین مرحله سوم با برقی سازی کامل بخش Namangan-Andijan به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *