چ. جولای 28th, 2021


ما از وسایلی که شما مراقبت می کنید مراقبت می کنیم.

اشتباه در هنگام راه اندازی و استفاده از لوازم خانگی یکی از دلایل اصلی خرابی زودرس آن است. محصولات ال جی به دلیل قابلیت اطمینان و خدمات تضمینی طولانی مدت شناخته شده اند. اما باید در نظر داشت که چنین محصولی نیاز به مراقبت مناسب نیز دارد.

اگر نمی دانید چگونه از لوازم خانگی استفاده کنید چه باید کرد؟ راه حل ساده است – به متخصصان واجد شرایط مراجعه کنید.

مرکز پشتیبانی مشتری LG در تمام مراحل خرید و استفاده از لوازم خانگی به مصرف کنندگان در سراسر ازبکستان کمک می کند. با خرید هر محصول LG می توانید در مورد توصیه های نصب ، راه اندازی و استفاده ، شرایط گارانتی از متخصصان این مرکز اطلاعات کسب کنید. فقط برای این 0 800 120 2222 فقط با شماره تماس بگیرید تمام مکالمات در ازبکستان رایگان است.

متخصصان مرکز خدمات مشتری – با ارائه اطلاعاتی در مورد مکان های خرید محصولات LG و تبلیغات فعلی ، ایده ای از مشخصات استفاده از آن را ارائه می دهند ، بسته به مدل محصول ، برنامه های خدمات تعمیر را می پذیرند.

شایان ذکر است که طول عمر و مدت ضمانت محصولات LG است. یخچال ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، مایکروویو و تهویه مطبوع همه مدل ها با 3 سال خدمات رایگان (1 سال گارانتی و 2 سال خدمات رایگان) ارائه می شود. 2 سال خدمات رایگان (1 سال گارانتی و 1 سال خدمات رایگان) برای تلویزیون ها و مانیتورهای LG ارائه می شود.

خبر مهم دیگر این است که مرکز خدمات رسمی ال جی الکترونیکس برنامه “برنامه ریزی یک بازدید متخصص با 2 ساعت دقت” را آغاز کرده است. این برنامه در اواخر دسامبر سال 2020 به صورت آزمایشی آغاز شد. این برنامه با ظرفیت کامل در ماه فوریه آغاز می شود و در شهرهایی که ال جی دارای یک مرکز خدمات رسمی است – سمرقند و بخارا – در دسترس خواهد بود. مشتری اکنون دو ساعت مناسب برای ورود متخصص بدون نیاز به صرف وقت زیاد در انتظار تعیین کرده است.

ال جی با پایبندی به شعار ثابت Life’s Good ، تلاش می کند زندگی مصرف کنندگان را بهبود بخشد. به همین منظور ، مرکز پشتیبانی مشتری این شرکت خدمات جدیدی را که دائماً در حال پیشرفت و پیشرفت است معرفی می کند.

براساس حقوق تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *