ج. آگوست 6th, 2021


باشگاه کارشی نسف که فصل گذشته در مسابقات قهرمانی ازبکستان مقام دوم را کسب کرد ، قصد دارد نام ورزشگاه خود را به صورت مشترک بفروشد. این را باشگاه در کانال رسمی تلگرام اعلام کرد پیام انجام شده.

در یک فیلم منتشر شده در کانال ، باشگاه نسف از کارآفرینان دعوت به همکاری کرد. این مقاله می گوید که تبلیغات را می توان در قسمت های مختلف استادیوم باشگاه ، روی لباس بازیکنان قرار داد. نام ورزشگاه باشگاه نسف نیز فروخته خواهد شد. به عبارت دیگر ، شرکتی که مبلغ توافق شده را پرداخت کرده باشد ، در مدت زمان مشخصی حق تغییر نام ورزشگاه باشگاه نسف به نام شرکت یا محصول خود را خواهد داشت. این استادیوم در حال حاضر “مرکزی” نامیده می شود.

علیرغم یک فصل موفقیت آمیز ، نسف در شرایط سخت مالی قرار دارد. به همین دلیل نسف می خواهد از محبوبیت خود نهایت استفاده را ببرد و تیمی را که فصل را به پایان رسانده با روحیه بالا حفظ کند.

برای اطلاع ، نسف اگرچه فصل گذشته در مسابقات قهرمانی دوم شد اما نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. زیرا تیم مجوز ویژه ای برای شرکت در مسابقات دریافت نکرده است.

نسف تنها باشگاه ازبکستانی است که در یک تورنمنت بین المللی رسمی پیروز شده است. کارشی قهرمان جام AFC 2011 شد. نسف ، مربی آناتولی دمیاننکو از اوکراین ، به لطف گلهای ایلهوم شمورودوف و آندره پرپلوتوتکین در فینال کویت الکویت را شکست داد. آرتور گورگیان رهبر نسف به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

Nasaf به مدت 8 سال توسط روزیکول بردیف هدایت می شود. با هدایت وی ، این تیم در مسابقات قهرمانی ازبکستان ، یک بار جام ازبکستان و سوپرجام این کشور ، 4 مدال برنز و 3 مدال نقره کسب کرد. بردیف در طول فعالیت حرفه ای خود در نسف چهار بار بهترین مربی ازبکستان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *